Sunday, March 14, 2010

Aku marah !!!!

entah apasal ngan aku ni...
kuat betul mengamuk...

ni bukan apa...

yesterday... me with my bf planned to go to a beach..
pantai Tanjung Aru namanya..

memandangkan my bf belum ada keta...so kitaorg naik la pengangkutan awam..
tapi... malang tidak berbau...
kitaorg salah naik bus...

dah la cuaca panas...

kitaorg turun juga la di pekan yg berdekatan ngan pantai tu... tapi kalu nak jalan kaki...
adoi...........
tak dapat den nak tolong nye..

ni yg buat aku makin panas ni...

kitaorg jalan kaki ke bustop yg bertentangan dengan harapan dapat la menaiki bus yang betul2 direct ke pantai tu...


tapi lambat sungguh bus tu...
penantian suatu penyiksaan ....


aku menjadi semakin panas...

dengan tidak semena2...aku dengan sengaja menyakitkan hati bf aku...
"dah la! aku tak mau pergi la pantai tu... LAIN KALI MAU CARI BF YANG ADA KERETA"
wah!!!! jahatnya aku berkata begitu...


seperti aku tidak menghargainya...
namun ego ku tinggi...lantas tidak meminta maaf pun dengan dia...
aku terus berjalan kaki ke bustop yang bertentangan untuk menunggu bus ke pusat bandar...

punah la harapan ku untuk bersuka ria di pantai tu...


4 comments: